Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

04.2011

jurmalalatvija_pasaulejurmala-eiropajurmala-city

Jūrmalas pilsētas dome aktīvi piesaista tūristus
no Baltkrievijas

ŠOGAD JŪRMALAS PILSĒTAS DOME SADARBĪBĀ AR JŪRMALAS TŪRISMA UZŅĒMUMIEM, JŪRMALAS TŪRISMA INFORMĀCIJAS CENTRA PĀRSTĀVNIECĪBU MINSKĀ, AVIOSABIEDRĪBU "AIR BALTIC", RĪGAS TŪRISMA ATTĪSTĪBAS BIROJU LIVE RĪGA UN LATVIJAS VĒSTNIECĪBU BALTKRIEVIJĀ TURPINA ĪSTENOT MĀRKETINGA AKTIVITĀTES, LAI PIESAISTĪTU TŪRISTUS UZ JŪRMALU NO BALTKRIEVIJAS.

No 6.–9.aprīlim Jūrmalas pilsētas dome tradicionāli piedalīsies tūrisma izstādē "OTDIH 2011" Minskā, kur prezentēs jaunus atpūtas un kūrortāsrtniecības, kā arī ceļojumu piedāvājumus un tūrisma informatīvos materiālus krievu valodā. Jūrmalas stendā tiks pārstāvētas Latvijas ceļojumu aģentūras "Laimtūre", "Meeting Travel & SPA Consultants", "Latvia Tours Con-Ex", "Rix Travel", kā arī kūrorta viesnīca "Hotel Jūrmala Spa", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, un Jūrmalas Tūrisma informācijas centra pārstāvniecība Baltkrievijā – tūrisma aģentūra "Latinserviss".

7.aprīlī Latvijas vēstniecībā Baltkrievijā notiks tūrisma profesionāļu darba seminārs, kurā tiks apbalvotas aktīvākās tūrisma aģentūras Minskā 2010.gadā. Darbsemināru organizē Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar aviokompāniju "AIR Baltic", Rīgas Tūrisma attīstības biroju un Latvijas vēstniecību Baltkrievijā. Darba semināru ar savu produkciju no Latvijas atbalsta AS "Latvijas Balzams", AS "Dzintars" un SIA "Saldus pārtikas kombināts". Plānots, ka pasākumā apmeklēs 50 pārstāvji no tūrisma uzņēmumiem Baltkrievijā.

Tūristi no Baltkrievijas ir ļoti svarīgi Jūrmalai, jo viņi vidēji 14 dienas atpūšas kūrortu viesnīcās un kūrorta – rehabilitācijas centros. Pēc tūristu skaita Baltkrievija ieņem 5. vietu Jūrmalā. Kā liecina statistika, tūristu skaits no Baltkrievijas pieaug pavasarī un ziemā, kas ir īpaši svarīgi Jūrmalai, lai veicinātu sezonalitātes samazināšanos.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "OTDIH 2011" tiek finansēta no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru 2011.gada 31.janvārī noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-11-0513 par projekta "Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu. Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīca "Hotel Jūrmala Spa", tūrisma aģentūras "Laimtūre", "Con-ex", "Meeting Tour" un Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija projektā saņem 50 % līdzfinansējumu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.

eiro_projekts
04.2011

jurmalalatvija_pasaulejurmala-eiropajurmala-city

Pirmo reizi Jūrmalas pilsētas dome
ar kūrortpilsētas stendu piedalās
tūrisma izstādē Polijā "LATO 2011"

NO 1. LĪDZ 3.APRĪLIM JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AR SAVU STENDU PIEDALĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ "LATO 2011" VARŠAVĀ, POLIJĀ, KUR KOPĀ AR JŪRMALAS PILSĒTAS KŪRORTVIESNĪCU "HOTEL JŪRMALA SPA" UN LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJU PREZENTĒS KŪRORTPILSĒTAS TŪRISMA PRODUKTUS UN PAKALPOJUMUS.

Izstādes apmeklētājiem būs iespēja iepazīties ar šīs sezonas nozīmīgākajiem pasākumiem pilsētā, atpūtas un atveseļošanas iespējām Jūrmalas kūrorta rehabilitācijas centros un kūrortviesnīcās, spa un aktīvās atpūtas piedāvājumiem, kā arī ar citiem tūrisma produktiem un pakalpojumiem.

Izstādes apmeklētāji saņems jauno tūrisma brošūru angļu un krievu valodā "Jūrmala" un citus informatīvos materiālus par visām Jūrmalas tūristu mītnēm, pasākumiem pilsētā, aktīvo atpūtu un pārējām iespējām.

Izstādē Jūrmalas pilsētas pašvaldība aicina apmeklēt kūrortpilsētu, kas 2010.gadā saņēma Eiropas Komisijas balvu kā Eiropas izcilākais tūrisma galamērķis Latvijā un kuru jau astoto reizi par labāko Baltijas jūras kūrortu ir nominējis interneta portāls www.zvezda.ru.

Tūrisma izstādes pirmajā dienā Latvijas Republikas vēstniecības telpās notiks darba seminārs "Atveseļošanās iespējas Jūrmalā. Atpūta Jūrmalā. Lielākie pasākumi", kurā piedalīsies Latvijas un Polijas tūrisma aģentūras un plašsaziņas līdzekļu pārstāvji.

Notiks arī kontaktbirža starp Latvijas un Polijas tūrisma profesionāļiem. Darba seminārs notiks ar Latvijas Republikas vēstniecības Polijā un AS "Latvijas Balzams", AS "Dzintars" un SIA "Saldus pārtikas kombināts" atbalstu.

"LATO" ir lielākā Polijas patērētāju izstāde, kura šogad notiek jau 16. reizi. Ik gadus šo izstādi apmeklē vairāk nekā 30 000 apmeklētāju un piedalās aptuveni 300 dalībnieku no dažādām valstīm.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalību starptautiskajā tūrisma izstādē "LATO 2011" finansē no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru 2011.gada 31.janvārī noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-11-0513 par projekta "Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu. Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīca "Hotel Jūrmala Spa", projektā saņem 50 % līdzfinansējumu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.
eiro_projekts

11.04.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās
starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū
"LEISURE 2011"


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA /LVRA/, 2011.GADA 06.
09.APRĪLĪ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "LEISURE 2011", MINSKĀ (BALTKRIEVIJA).

Saskaņā ar statistikas datiem, Baltkrievija Latvijai ir ļoti nozīmīgs tūrisma tirgus. Ievērojot to, LVRA piedalījās Jūrmalas pilsētas domes (JD) organizētajā Latvijas stendā izstādē "LEISURE 2011" un prezentēja Latvijas naktsmītņu un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu piedāvātos pakalpojumus.

LVRA darba vietā tika izplatīti 5 viesnīcu – "Hotel Jūrnieks"*** "Hotel Segevold"****, "Vecgulbenes muiža"****, "Jaunmoku pils"***, "Turība"* reklāmas materiāli, kā arī katalogi "Tūrisma mītnes Latvijā", "Restorāni Latvijā", "Rīgas Gardēža ceļvedis".

Izstādes ietvaros, 7.aprīlī Latvijas vēstniecībā Baltkrievijā notika tūrisma profesionāļu darba seminārs, kurā tika apbalvotas aktīvākās tūrisma aģentūras Minskā 2010.gadā. Darbsemināru organizēja Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar aviokompāniju "AirBaltic", Rīgas Tūrisma attīstības biroju un Latvijas vēstniecību Baltkrievijā. Darba semināru ar savu produkciju no Latvijas atbalsta AS "Latvijas Balzams", AS "Dzintars" un SIA "Saldus pārtikas kombināts"; pasākumu apmeklēja vismaz 50 pārstāvji no tūrisma aģentiem Baltkrievijā.

Tūristi no Baltkrievijas ir ļoti svarīgi Latvijai un īpaši Jūrmalai, jo viņu vidējais uzturēšanās ilgums kūrortu viesnīcās un kūrorta – rehabilitācijas centros ir 14 dienas.

Nākamā gadā izstāde "LEISURE 2012" notiks laikā no 11.–14. aprīlim!

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "LEISURE 2011" iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.
eiro_projekts

04.04.2011

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija piedalījās Polijā lielākajā patērētāju izstādē "LATO 2011"


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA /LVRA/, 2011.GADA 01.
03.MARTĀ PIEDALĪJĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ – GADATIRGŪ "LATO 2011", VARŠAVĀ (POLIJA).

Saskaņā ar statistikas datiem, Polija ieņem 9.vietu starp valstīm, no kurām Latvijā pēdējo piecu gadu laikā ir iebraucis lielākais tūristu skaits.

Ievērojot to, LVRA piedalījās Jūrmalas pilsētas domes organizētajā Latvijas stendā starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "LATO" un prezentēja atpūtas iespējas Latvijā, iepazīstinot ar tūrisma mītņu un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu piedāvātajiem pakalpojumiem.

JD, LVRA un Hotel Jūrmala Spa iepazīstināja izstādes apmeklētājus ar aktuālajiem šīsvasaras piedāvājumiem. LVRA darba vietā tika izplatīti arī katalogi "Tūrisma mītnes Latvijā", "Restorāni Latvijā", "Rīgas Gardēža ceļvedis".

Tūrisma izstādes pirmajā dienā Latvijas Republikas vēstniecības telpās notika darba seminārs "Atveseļošanās iespējas Jūrmalā. Atpūta Jūrmalā. Lielākie pasākumi", kurā piedalījās Latvijas un Polijas tūrisma aģentūras un plašsaziņas līdzekļu pārstāvji. Darbseminārs notika ar Latvijas Republikas vēstniecības Polijā, AS "Latvijas Balzams", AS "Dzintars" un SIA "Saldus pārtikas kombināts" atbalstu.

"LATO" ir lielākā Polijas patērētāju izstāde, kura šogad notika jau 16. reizi. Izstādē piedalījās 424 dalībnieki – tūrisma operatori, tūrisma aģenti, viesnīcas, atpūtas centri, veselības centri, spa un wellness centri, kā arī valodu skolas, pārvadātāji – aviolīnijas, dzelzceļa, prāmju kompānijas un pilsētu, reģionālās un lokālās tūrisma organizācijas no 19 valstīm Ik gadus šo izstādi apmeklē vairāk nekā 30 000 apmeklētāju.

LVRA dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "LATO 2011" bija iespējama pateicoties ES aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" finansējuma saņemšanai.

eiro_projekts
28.03.2011

lvra-logo

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija paraksta līgumu ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru
par projekta realizāciju


LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA, PROJEKTA
"LVRA DALĪBA STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒ GADATIRGOS" IETVAROS, REKLAMĒS ASOCIĀCIJAS BIEDRU UZŅĒMUMUS 7 STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒS GADATIRGOS.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas /LVRA/, viena no svarīgākajām mārketinga aktivitātēm, ir dalība starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos.

Ievērojot to, LVRA ir izstrādājusi projektu "LVRA dalība starptautiskajās tūrisma izstādē – gadatirgos 2011" un šī gada 28. martā ir noslēgusi līgumu Nr. L-ĀTA-1-0571 ar v/a "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" par augstākminētā projekta īstenošanu, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.

Projekts tika iesniegts apakšprogrammā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings".
Projekta mērķis ir – īstenot ārējā mārketinga aktivitāti – dalību starptautiskajās tūrisma izstādēs – gadatirgos un tādējādi veicināt tūrisma pakalpojuma eksporta pieaugumu, Latvijas naktsmītņu un ēdināšanas uzņēmumu atpazīstamību, kā arī pozitīvu tūrisma bilanci.

Ārējā mārketinga aktivitātes ir nozīmīgākais veids, kā veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības pakalpojumu atpazīstamību un ārvalstu tūristu piesaisti. Ņemot vērā ekonomisko situāciju, kas būtiski ietekmējusi arī tūrisma nozari, tai skaitā, tūristu paradumus un ceļojumu galamērķa izvēli, Latvijas viesmīlības industrijas pārstāvjiem ir svarīgi būt nozīmīgākajos nozares pasākumos – starptautiskajās izstādēs, īpaši, tajās valstīs, kas ir viegli sasniedzamas, tiek piedāvāti ērti lidojumi un nodrošina nozīmīgāko tūristu plūsmu.

Dalība izstādēs ir piemērotākais un pieejamākais veids kā ar saviem pakalpojumiem iepazīstināt kā nozares profesionāļus, tā potenciālos klientus.

Projekta ietvaros, plānots piedalīties šādās tūrisma izstādēs:
- "MATKA 2011";
- "SIRHA 2011";
- "TOUREST 2011";
- "VIVATTUR 2011";
- "ITB 2011";
- "MITT 2011";
- "LATO 2011";
- "OTDIH 2011";
- "INVETEX 2011".

8 valstīs no kurām Latviju apmeklē vislielākais tūristu skaits.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

Sīkākai informācijai:
Santa Graikste (LVRA izpilddirektore) – mob. tālr.: 29484738; santa.graikste@hotel.lv; www.hotel.lv

eiro_projekts